bilder, bilder, bilder

Hemma från regnet nu, skönt skönt ;)

Sarah kom på samma tåg som mig i farsta strand! haha det trodde jag aldrig att hon skulle göra, alltså att vi skulle komma på samma tåg. Men så blev det visst, brabra. Tog tåget från årstaberg till globen, gick av där och kollade lite.. vid klockan sju så hittade vi våra platser oxå, haha vi kollade på ngn dinousaurie grej? Fråga inte, men ärligt ni skulle sett :o såg helt seriöst ut som riktiga! Så inge barnsligt här inte hah! När det slutade typ runt nio så hade inte dadi kommit än så hade tänkt gå runt lite i affärerna, men dom var typ stängda? så det gick inge vidare. Det började regna & mitt hår lockade sig, gissa vem som fick damp.. aja, sen hämtade pappa oss och nu sitter jag här! Ovanligt att faktiskt inte sarah är med, aja nu kommer bilder, många är skitmörka och inte så bra ljus, men det var mörkt därinne. Aja, stå ut med det! enjoy (y'


Hah gissa vem som är vems ;$ ?




mörk bild, men ser ni hur äkta dom ser ut ? :'ooo scary


haha bara jag & sarah som tkte den var klockren? :'d


moi :)


..and sarah :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

äter du en macka när du ska titta på bio ? :O

2009-10-26 @ 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0