Home sweet home

Måste först bara säga att min blogg rent ut sagt suger med bara massa gamla bilder och ingen kamera!

Iaf, hej bloggen! Har ni haft en bra dag? det har jag :d kan berätta lite, mötte tiffany i stan runt tre tiden? så gick vi och käkade på donken, väldigt nyttigt. Sen ville hon köpa jordgubbar? hahah :'dd så vi gjorde det. Gott var det iaf, lalala.. vi hade tänkt gå på bio och funderade på att se ''flickan'' men den började typ försent, och juste! typ när vi satt där inne på bion och funderade om vi skulle gå eller inte så kommer det typ fram en fett omogen tjej, eller hon stirrar som fan och säger ''ni behöver iaf inte klä ut er på halloween'' oh så omogen, hehe var bara tvungen att säga det :') hoppas du läser det här du som sa det. jag behövde åka hem nu ganska tidigt för snart får vi gäster, woho -.- roligt va? dom ska typ äta här och skit och jag ska iaf försöka vara lite social :) nio blir det iaf teven, tur att jag har kanal 8!


onödig bild men uschfyblä vad jag saknar min kamera :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0