Helt utmattad..

Dagen idag har varit ganska lång men ändå helt okej för att vara tisdag om man säger så!... Vaknade halv elva, sjukt skönt att få en extra dag att sova lite längre ;) så fixade jag mig & sen kom sarah c och så drog vi lite snabbt till skolan för att hälsa på alla våra sötnosar utanför klassen. Så gick jag och sarah ner till centrum ett tag och handlade lite. Var där tills tre tills calle slutade, när han slutade gick vi och mötte johan sen tog vi bussen hem till calle. chillade mest dära och så ett tag.. =) och nu har vi ätit, är skitmätta men känner mig jätte fet haha.. ska snart duscha och sen göra klart min engelska, men först lite bilder från vår dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0