Gårdagen!

Hej älsklingar, nu var det allt längesen va?.. men jag har verkligen inte hunnit skriva! Men nu är jag tillbaka igen, och ska uppdatera jätte, jätte mkt!

Vad hände igår då? Efter att jag hade skrivit mitt sista inlägg så drog jag & elin till enskede, men var där jätte kort för det var tråkigt :) så vi drog te stan och mötte upp min mami och så fick vi pengar av henne så vi käkade på donken. Efter det så drog vi hem till elin i bromma och bestämde att jag skulle sova hos henne, så det blev så. Sen fixade vi oss som fan och sen drog vi och åkte överallt i stockholm.. okej där kanske jag överdrev lite men ah :'d åkte till tullinge och mötte upp pontus och typ hans kompisar. Sen drog vi till stan igen och mötte några fler, vet inte vad dom hette? men roliga var dom iaf! gjorde massa saker och träffade en massa människor. Men orkar inte sitta och berätta detaljer, men iaf. Lite så var det väl, kom hem ganska sent och somnade direkt :) trötta som fan.. Vad har ni själva gjort i helgen sötnosar?

Och juste! Vi tog många bilder, men ni kan tyvärr inte få dom idag för elin har dom på sin mobil och hon kan inte ladda upp nu, sorry!


Kommentarer
Postat av: elin jarleman

du är sjukt älskad marilyn sandberg

2009-10-18 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0