;$

Haha jag är konstig.. bara för att jag skriver att jag inte har någon ''blogglust'' så, så fort jag sparar mitt inlägg kommer lusten tillbaka, och ska inte sova riktigt än lixom.. så varför inte blogga  för eran skull? eftersom att jag inte kommer blogga imorgon under dagen eller ngt sånt, Vad ska jag hinna med imorgon på morgonen då?.. Lika bra att gå igenom & göra en enkel lista ;) !
Vakna i tid, dvs.. inte försova mig till kvart över sju!
Sminka mig, platta håret.. NOGA!
Välja riktigt varma kläder.. det är ju så kallt ute nu! Minus grader?..
Äta en lugn och långsam frukost (a) haha inte ofta jag hinner det
Möta sarah..

KLART & DAGS ATT BÖRJA MIN FREDAG


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ha en fett nice dag:D

2009-10-16 @ 14:29:15
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0