Update

Hej sötnosar, jag & sarah sitter hemma hos mig nu och tjockar i oss glass haha! Typsikt oss.. skoldagen idag var väl helt okej, bara att jag, hanna, lisa, emma, tiwa och sarah lackade ur på några sexor.. herregud haha. Och sen fick ja lite damp på viktor & liam, även kallade kycklingen & fiskmannen (fråga inte varför..)

Aja, vi ska dra ut strax och kanske träffa någon? Och göra något riktigt kul hoppas vi ;) ! har inte accepterat alla kommentarer än men jag fixar det senare, fortsätt rösta utser vinnaren ikväll eller imorgon.
puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej! För det första, älskar jag DIN BLOGG! :D Den är grymt bäst.. men aja ;) hihi, skulle du vara superduperüberbäst och göra en bloggdesign till mig? ÅH DU ÄR HELT KLART BÄST DÅÅ! Kramkram <3

2009-11-20 @ 20:26:21
URL: http://onlylinneas.blogg.se/
Postat av: sarah tjulander

Du e så fin älskling :)

2009-11-21 @ 12:58:08
Postat av: marilyn

aw. du med gumman (A)

2009-11-21 @ 13:02:54
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0