Tog lite längre tid ;)

..Men är iaf hemma nu och det är skönt, så sjukt kallt ute! Skolan idag var ur dålig, så lång och allting.. plus typ världens konstigaste dag?.. på våran so snackade vi om något helt annat, och på matten fick andreas i min klass vara lärare, sen på engelskan så var det typ bara tio stycken i klassen? alla andra var borta :o ja.. ni hör ju hur sjuk dagen låter haha, efter skolan drog jag & sarah till ishallen och var med kim & lollo dära ett tag, träffade på danne f oxå och några andra. Och så han jag även dampa på danne J, haha rätt åt honom...

ikväll blir det mammas pojkar, har inte sett ett avsnitt så ska ge det en chans,
någon här som brukar kolla på det & tycker det är bra?

Tre snabba bilder på sarah & mig today som man inte ser så mkt på..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0