Tisdag!

Hello sweeties!
Efter skolan drog jag & sarah till min lillasyrras & min lillebrosas dagmamma.. för lea (min lillasyrra..) hade fyllt år så hon hade lite kalas dära, hade lovat och komma ett tag så sarah följde med mig! visst är jag inte världens bästa storasyrra? =) Fick tårta och sådära, det var väl gott.. men nu känner jag mig bara fet! Och nu sitter jag och sarah hemma hos mig och ska göra ngt att äta och sen hittar vi på något annat! Hon ska inte vara här så länge.. så vi tar det nog mest bara lugnt och snackar! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet du är ju bara med sarah , ni är ju med varandra typ varje dag har du inte några andra vänner elr?

2009-11-17 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0