Svar på några frågor - hade lust!

Går inte att ladda upp bilder på blogg.se, arg jag blir!
_________________________________________________________________________

är du och den där calle tillsammans?
Haha nej det är vi inte, vi är bara kompisar :)

varför är du med sarah varje dag?
För att vi är bästavänner och vi gillar att vara med varandra varje dag ;) låt oss!

vilken klass går du i? och skola? :P
Går i klass 8B och trångsundsskolan , jag lovar den skolan är bäst, börja där!

kommer du ha bloggpaus nu när du inte har internet hos din mamma eller vad det var? när du ska åka dit?
Bra fråga faktiskt, men eftersom att internet inte kommer funka där vad jag vet nu iaf så tror jag inte det kommer vara så lätt att blogga, men kommer nog inte ha ''bloggpaus'' det kommer ju dyka upp något inlägg då & då när jag får tillfälle, men sen efter 2 veckor och fyra dagar är jag tillbaka igen och då är allting som vanligt! Så det behöver ni inte oroa er för, jag kommer blogga sällan under dom två veckorna helt enkelt, menmen det får ni leva med, kisses


Kommentarer
Postat av: Vanessou

Fin blogg :) <3

2009-11-25 @ 23:49:25
URL: http://twoandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0