SLUMPA KONTAKTER

Ja.. har man tråkigt så har man!

1. Jag gillar: Andreas
2. Jag vill strula med: Blackwall
3. Min drömprinsessa är: Ebba
4. Jag har pussat : emma baby
5. Jag festar med: Gabriel
6. Jag är kär i : Jeppe
7. Min bästavän är: Jojjo
8. Vi kommer jobba tillsammans: Lina
9. Han svek mig: Martin
10. Busringer alltid : Nasu @
11. Du får mig känna lycka: Pappa
12. Jag saknar dig !: Rebecca
13. Sängen, du och jag, eller? : shms älsk
14. Du får låna min jacka ! : vanessa
15. Vi är brevkompisar: Alex
16. Har hjälpt mig att städa mitt rum : Anna
17. Har provat min säng : Chrille
18. Jag hatar: Denise


Kommentarer
Postat av: Annika<3

fint blogg :)

kram.

2009-11-14 @ 19:49:26
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0