Saker ni kanske inte visste om mig!



 Jag kan inte sova med öppen dörr.. Då får jag ärligt ångest! När jag ska sova ska det vara helt kolsvart i rummet och dörren ska vara stängd! Om den är öppen eller halvöppen tror jag att någon ska smyga in i mitt rum mitt i natten från ingenstans och komma och skrämma mig! Eller det känns iaf som det, Dörren ska vara stängd annars kan inte Marilyn sova! ;)

 När jag var liten så trodde jag att jag kunde ställa mig framför en bil/tåg eller buss och så stannade bussen eller bilen eller var det nu var. Jag trodde jag kunde ställa mig för den när den kommer i full fart, och så trodde jag att jag inte skulle bli överkörd. Trodde rättare sagt att jag var någon vägg som stannade och inte ramlade ihop. Om jag trodde så nu skulle det väl påstås som ganska farligt..? Då skulle jag ju kunna bli överkörd när som helst!

 När jag ska dricka läsk ur burkar så brukar det oftast bli så att jag bara dricker halva! När jag köper en läsk så känner jag mig så sugen på det och det känns som om jag skulle kunna dricka tio stycken eller mer! Men när jag väl har öppnat den och tagit några klunkar så tycker jag bara det känns så äckligt, och så blir jag så mätt! Någon mer som käner så? Eller är det bara jag? Juice eller någonting annat kan jag däremot dricka jätte mycket av, men läsk tröttnar jag bara på! Inte fanta eller sprite, men cola.. Det funkar ibland men jag börjar tröttna på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0