red eyes ;)


samma bild på mig igen, fast med färg :'d


hej söööötnosar, jag vet faktiskt att ni har saknat mig lite för jag har ju inte bloggat på ganska så många timmar? Iaf now im back och allting är som det ska :)
haha nu skämtar jag allt lite? jaja, skolan idag var helt okej... tisdagar är inte så långa och jobbiga så det är goodie (y' haha juste, på livskunskapen idag i skolan, vårat sista ämne.. så ser mina lärare att någon har skrivit ngt på våran klassrumsdörr, typ såhär står det; ''jude8B marilyn fiortis'' hahah :'d vi fattade ingenting så ah självklart fick jag skämmas av att dom där småungarna hade skrivit så om oss och MIG på dörren? så fjortis var vårat ämne på livskunskapen, taha mina lärare tog det fett seriöst bah, ''marilyn, hur känns detta?'' haha :') skiiiit kul verkligen!

jaja efter skolan träffade jag och sarah calle och felix, gick hem till  felix och sådära.. trevligt som alltid! inte så mkt mer har hänt faktiskt,  men nu känner jag att det här inlägget blev lite långt, så puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0