ont, ont, ont..

Hej igen älsklingar!
Sitter här och lider för min arm gör så ont..  skriver lixom med en hand så det går sjukt segt, lyckat haha.. Följde med sarah en bit och nu sitter jag här och ska nog bara ta det lugnt, kan ju inte göra någonting annat med den här dumma armen! Funderar fortfarande hur jag ska lyckas tvätta bort mitt smink senare?... hm, aja ska ändå försöka blogga mycket för eran skull.

Vad gör ni själva mina söta bloggläsare? :)


har haft den här bilden tusen gånger, men bildbrist


Kommentarer
Postat av: Olivia "Olls" Jagarinac

Fin blogg du har :) Brukar den lite då och då ler

Puss på dig!

2009-11-25 @ 20:02:34
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: Anonym

är du och den där calle tillsammans?

varför är du med sarah varje dag?

vilken klass går du i? och skola? :P

kommer du ha bloggpaus nu när du inte har internet hos din mamma eller vad det var? när du ska åka dit



älskar din blogg<33

2009-11-25 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0