Oh yes!

Vi har nyss ätit lite ''kvällsmiddag'' enligt oss! Det är faktiskt godast att äta på natten måste jag säga, konstigt men så är det! Tror vi ska släppa datorerna snart och sätta på en film eller någonting, och bara ligga och snacka! Somna kommer vi nog inte göra på ett långt tag, det är fredag och klockan är inte ens tolv?! ;)

Ligger oxå här i min mysiga pyjamas eller vad man ska kalla det, den är verkligen ur skön & faktiskt helt OK! hittade den nyss bland mina kläder.. köpte den nog innan sommaren men har faktiskt inte tänkt på att andvända den, ett par shorts och ett linne som passar ihop. Perfect match när man ska sova, inte för varmt inte för kallt.. hehe nu spelar jag allt smart? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0