Nu är vi hemma igen!

Hej på er sötnosar! ♥

Nu är vi hemma efter en dag på stan, ganska så mysigt faktiskt! Var ju ett tag sen jag & sarah var där tillsammans och handlade! Fick med mig lite saker som jag hade tänkt visa lite senare! Men sen så blev det väldigt mycket folk i stan och massa köer i alla affärer.. så vi tog tunnelbanan till farsta istället, haha jag och sarah kunde inte sluta skratta på tunnelbanan eftersom att en viss niklas och hans kompis stirrade på oss, haha! ;) Som sagt vi drog dit så handlade jag bara lite andra små saker. Vi gick från farsta strand igenom största läskigaste mörka skogen! Sarah var tvungen att krama sönder min arm medans jag bara låtsades att vi gick en vacker  stadspromenad osv, haha! Och nu har Sarahs familj gäster här så vi ska vara lite sociala.
Kisses, big love to you


Marilyn är koncentrerad..


Blev ''hungriga'' och åt lite nyttigt ;) ..


Bjuder på den, love u!


Syster & bästavän


mums? ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0