Marilyn börjar bli trött!

Jag har verkligen knappast gjort någonting den här kvällen, bara tagit det lugnt och lalala.. ganska skönt ändå haha ;) men nu börjar min energi ta slut & jag ska nog snart sova, var helt slut idag på svenska lektionen för att en viss sarah & marilyn la sig LITE sent igår :$ heh.. imorgon är det skola igen som sagt, har faktiskt inte så mkt ångest :) jag älskar ju min skola, bara lektionerna som är skiiiiittrkåkiga, hihi nu babblar jag på.. ska nog lägga mig i sängen nu och smsa med en sötnos! godnatt & sovgott så hörs vi någongång imorgon såklart! :)♥
 


Kommentarer
Postat av: mimmiii

GUD VILKEN FIN HEADER :O

2009-11-03 @ 22:51:13
URL: http://mimmiskogluund.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du göra flera videoinlägg? :)

2009-11-04 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0