Måndag!

Hej sötnosar! ♥

Idag är det måndag som sagt.. lovely :) hihi har faktiskt börjat se positivt på allting nu, skolan är inte jobbig eller någonting faktiskt! Det var bra idag, lätta lektioner och sådära, slutade klockan tre och så var jag & sarah med clarence, rasmus, johan & ville ett litet tag, haha clarence friade till sarah med sin ''ring'' guuulligt, så nu är dom ett par :d haha skämt osido.. men iaf! Det var trevligt!
Sen så skulle vi gå hem till mig men det var ingen hemma och jag hade glömt mina nycklar som vanligt? Hehe så vi drog till sarah istället, har kollat lite på tv och bara tagit det lugnt :) lite senare ska jag hem, måste göra min svenska tills imorgon.. bara att jag har glömt svenska böckerna i skåpet i skolan, great lixom (y' jaja får försöka fixa det på något sätt. Och så har jag hemkunskaps prov på onsdag, måste verkligen klara det så när jag kommer hem tror jag jag ska plugga lite! kulkul.. kisses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0