Lördag, wiho!

Godmorgon sötisar!

Ligger i sängen med datan i knäet och vaknade typ nyss, känner mig faktiskt ganska så pigg, hihi. Ska snart fixa oss för idag blir det inte ligga inne hela dagen och chilla inte! Ganska så mkt att göra om man säger så.. först ska vi dra till tyresö en snabbis för att möta upp min gamla kompis molly ni vet? hon som jag skrev om för ngn dag sen, ska bara lämna tillbaka en gammal grej som jag har haft länge :) så det ska bli kul.. sen drar vi till stan för jag ska köpa min jacka, ni vet min vinterjacka? ;d
sen mot kvällen sover jag hos nevine, kommer nog inte bli så mkt uppdatering då.. men det får ni leva med! '
vad ska ni själva göra idag?


bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0