Lite frågor & svar ni vet ;)



(a) var köpte du din blåa adidas ??? <3
det är inte min

haha ingen har frågat om du har löshår ? :S
joho du , jag har fått många frågor förut i bloggen och så som har frågat om jag har löshår, så jag skrev det nu igen så att folk slipper undra :)

hejsan... vart har ni köpt era klänningar?
H&m fortfarande

den är finare på dig än på sarah, inte för att ara taskig :P
eh? klänningarna är lika fina på båda, dah.. :)

fin tröja/klänning. vad heter det program du använder för att göra din header?
tack! och jag har redan sagt tusen gånger i bloggen att det inte är jag som gör min header, om ni läser så ser ni faktiskt det. det är en tjej som heter lisa som gör dom, och jag tror att hon gör dom i photoshop :)


Kommentarer
Postat av: ida.

Nu så är det frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga då! :)<3

2009-11-01 @ 23:23:40
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sarah sötnos

ingen bryr sig ida ?:S

2009-11-02 @ 15:53:22
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0