Last one for today.

Tror jag har suttit vid datan lite för länge nu..
Och vad blir konsekvenserna då? Jo huvudvärk! Det är vad jag har just nu, haha ovanligt va? :o tror faktiskt jag ska stänga ner datan snart, pallar inte sitta här mer.. och typ smsa lite och faktiskt lägga mig ganska tidigt. Ni kommer väl ihåg att jag skrev hur trött jag var idag? :)

Imorgon är det en ny dag - måndag! Faktiskt inte så farligt ska bli kul att träffa alla sötnosar igen.. :) efter skolan är jag nog med.. gissa vem? Min bästavän sarah! Haha love my girl! Jaja, nu babblar jag bara på. Vi hörs imorgon, big love to u


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: nja ,närmre än vad jag har till sthlm nu iaf :) <3333

2009-11-22 @ 22:03:02
URL: http://kkrazy.blogg.se/
Postat av: joanna sötnos <3

asså var med i min tävling på bloggen du har chans att vinna populäritet

2009-11-23 @ 18:10:22
URL: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0