kvällsbloggning



hejsan sötnötar
förlåt för dålig uppdatering nu på kvällen men har verkligen inte orkat, plus att jag har haft massa annat för mig . idag / ikväll har verkligen varit en lugn dag, men söndagar är ju sånna dagar enligt mig, måste ju ladda upp för morgondagen, ny start på veckan lixom, skola osv.. jobbigt !

iaf, kom nyss upp ur mitt bubbelbad, älskar verkligen att jag har ett stort bubbelbadkar där man kan ha massage och allting, så skönt! tummen upp (y' lyssnade på musik med tända ljus och så.. så nu känner jag mig skitfräsh! :) ska kolla på tvn nu & smsa lite.. beroende som jag är! kanske skriver mer ikväll, om inte så hörs vi såklart imorgon någongång !
puss


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

fin blogg :)

2009-11-16 @ 15:33:07
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0