Jag bestämmer!



Sovmornar
När man iaf får ett litet tag att sova ut på när det är skola ;) finns inte så mkt att säga, men lixom.. hur skönt är det inte med sovmorgon?! vem tycker inte att det är skönt?..

Äkta vänner Ja dom som verkligen alltid stannar kvar vid en och bara inte lämnar en efter 2 veckor? dom som inte säger ''jag älskar dig mest'' *host*.. till exakt varje person och dom som inte lämnar sina vänner för andra, det är äkta vänner, hiss!

Uggsen Gosh, tack och lov för den som uppfann dom! Dom kanske inte är världens finaste skor, eller ja kanske inte dom finaste skorna man kan hitta så att säga. Men på vintern är dom bara så underbara, sköna.. varma, och ja dom funkar faktiskt helt enkelt! Man skäms ju inte i att gå i dom direkt? ;)






Club glamour Ja som jag sagt tidigare, det var verkligen ur uselt! Belysningen var inge bra, man fick köa två timmar, låtarna var dåliga, för litet dansgolv, + att ALLA knuffades i kön! uschnej club glamour rekomenderar vi inte, klubberiet är mycket bättre! :)

Spammare.. Tummen ner för folk som spammar, skickar tusen sms om man inte svarar på 5 sekunder, och ja.. spammar på msn och vibbar tio gånger om, åh sånt är bara jobbigt!

Kylan Åh jag hatar verkligen att vintern börjar komma? =( vet ni hur mkt jag hatar kylan och vintern.. och även SNÖN! ni kanske inte visste det, men jag hatar verkligen snö. Varför ska det vara det när det kan vara soligt och fint året om istället? mycket bättre, skulle göra nästan vad som helst bara det blir soligt och 30 grader plus igen!





Sol & varmt ska det vara! Ja ni ser ju själv vad jag skrivit på bilderna i hörnet? ;)


Kommentarer
Postat av: ida.

det är snyggast med äkta uggs :P

2009-11-03 @ 21:36:04
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: marilyn

okej? :s

2009-11-03 @ 21:53:43
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

HAHA xd cooling ida ;)

2009-11-03 @ 22:18:31
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: ida.

Inte för att jag har det, men jag sa bara att jag tyckte?... Du behöver inte bli sur?! :s<3

2009-11-04 @ 21:36:44
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0