In & ut igen HAHA!

Jag och sarah drog ut runt sex tiden och mötte niklas en snabbis.. sen andreas och hans kompis oxå haha ;) Sen efter det drog jag och sarah hem till henne och nu sitter vi här. Ska sova här ikväll såklart, lovely!
Och nu ska jag inte skriva mer för vi ska ut igen och hyra film och köpa godis och sådära.. kanske är ute och gör något mer, beror på om vi orkar.

ni får ha det bra så länge så hörs vi lite senare, jag just nu.. sliten!










förlåt att jag inte visar ansiktet på typ någon bild, menmen sarah är en cooling på sista ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar ju i flätor :)

2009-11-20 @ 20:52:22
Postat av: sarah sötnos :] ♥

naw, tack! =)

2009-11-20 @ 22:03:40
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0