Im happy, good huh?

Tja babys, torsdagen idag var faktiskt helt okej för vi fick sluta mycket tidigare, halv tre istället för fyra hihi! Idrotten var typ inte heller några med på, för alla hade ont i sina armar efter vi hade vaccinerat oss, haha ;) Så när vissa hade idrott drog jag, sarah & julia till skogås centrum och köpte lite onyttigt som vanligt ;) hehe, sen hände det inte så mkt mer i skolan, menmen, efter skolan drog jag melina andre kim & lollo till stan, melina gick av vid gubbängen sen fortsatte vi till stan, vi hjälpte andre att leta efter en sak, såååå hihi :) nu är jag hemma iaf och gör inte så mkt, senare är det mammas pojkar, oh yes.
och förlåt för att jag aldrig orkar uppdatera på kvällarna typ, men ska bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0