HELG!

JUSTE! Jag hade helt glömt bort att det var helg.. Man blir ju så van med skoldagarna i veckan osv så man nästan glömmer bort när det är fredag! Men det är det och det känns skit bra! Behöver en paus från pluggandet..

Vad har jag för planer för helgen då?! Hm..

Imorgon ska jag och sarah i alla fall shoppa har vi bestämt, det behövs! Så vi ska vara i stan klockan två - tre eller någonting sånt? Vi orkar inte komma för tidigt! Sen mot kvällen kanske vi träffar några. Söndag ska vi bowla, haha cute huh ;) ? det är hennes brosa som har fyllt år osv, så på dagen/morgonen ska jag bevisa mina talanger! Och sen det bästa av allt ska vi förmodligen se 2012 på kvällen, åh vill verkligen se den! Sen sover jag hos sarah båda dagarna, låter väl skit bra? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du hel svensk?

är du nöjd med ditt liv? alltså vänner familj och var du bor och det dära?:D

2009-11-27 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0