Gissa vem jag är hos? ;)

Sarah såklart, haha ovanligt va? vi ska vara i helgen oxå, fett bra eller hur? Vi är ju varje dag! ;)

Iaf, skoldagen idag var bra som alltid! Efter det tog jag och sarah skolbussen med anton, kasper & gustav hem till sarah och jag ska bara vara här ett litet tag för jag glömde lite saker här igår osv.. Och dom behövde jag! ;) Kan inte vara här så länge för måste som sagt göra min bildläxa tills imorgon, gjorde aldrig den igår.. panik!
Aja, vi hörs när jag kommer hem, här får ni lite bilder från dagen, kisses! ♥


Haha clarence ser ut som en tjej med toffs! Ta inte illa upp nu gubben ;)


Påväg från idrotten!


Idag när vi slutade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0