....

Gosh jag känner verkligen hur dålig min blogg börjar bli !

bara gamla bilder & min kamera funkar inte, jag skriver nästan bara om vad jag gör och lägger in låtar lite då & då, har inga tävlingar eller orkar inte mer frågestund.. vad händer med min blogg egentligen? ska jag ta bort den? ska jag sluta blogga? haha skämt osido... ALDRIG att jag skulle sluta blogga..
jag menar, vad skullle hända då? utan bloggen? hur skulle ni då veta vad jag gjorde under dagarna, hehe :) nej men ärligt nu. jag måste verkligen bättra mig, även om jag tycker att min blogg börjar bli dåligare än vad den var förut så höjer sig statistiken?

weard hehe, menmen jag ska försöka fixa detta, och börja göra mer videoinlägg, kanske ha frågestund oxå, det är bara det att jag är så upptagen, jaja ni får ge mig några tips ?

VIDEOINLÄGG
UPPDATERA SUPER MKT
LÄGGA IN NYA BILDER & INTE GAMLA
 INTE BARA SKRIVA OM VAD JAG GÖR PÅ DAGARNA

check..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0