....

Tack sarah carslten för att du alltid har funnits där för mig och faktiskt stöttat mig jätte mkt, jag tror ingen någonsin skulle kunna bli som du & jag, vi är verkligen speciella tillsammans och håller ihop föralltid hih :d nu har vi känt varandra i fem år, men det känns som mkt mer. tänk om du aldrig hade börjat i min klass i trean? och tänk om vi aldrig hade börjat snacka? vad hade hänt då?
jag är bara så glad för det. du och jag är inte såna som träffas 4 gånger och sen slutar vi träffas, vi träffas varje dag i skolan och nästan varje helg. det kan inte gå mer än två dagar innan vi träffar varandra, du finns verkligen alltid där, jag är helt säker på ett föralltid med dig, verkligen helt säker, det finns ingenting jag tvivlar på. visst vi har bråkat sjukt många gånger, nästan för många? vi kan bli sura på varandra för absolut ingenting och vara sura på varandra i 15 minuter, sen börjar vi skratta för att vi är så ''töntiga'' haha, tänk alla våra galna minnen tillsammans, det går inte ens att rabbla upp alla. ni som läser det här ska veta att jag kommer få magrutor av den här tjejen :o så mkt jag skrattar när jag är med henne hah, men ett gott skratt förlänger livet och det är så det ska va, jag älskar dig! ♥







gamla bilder, haha du är en godbit älskling :)


Kommentarer
Postat av: sarah sötnos :] ♥

Aw! Älskar dig!=) <3

2009-11-01 @ 20:21:06
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0