Dagen i detaljer, pinsam händelse!

Idag var verkligen världens pinsammaste dag, jag skäms fortfarande! Hade tänkt passa på att berätta lite.. menmen älskar min skola & alla där iaf! ;)

Efter att jag & sarah hade ätit lunch i skolan så gick vi till högstadiet igen där vi träffade rasmus, clarence, calle, kelly, och ja hela gänget! Vi hade lång rast så vi var med dom och massa andra där, skit najs! Senare efter ämnesfördjupningen (en lektion vi har..) så hör jag & sarah hur Pooyan skriker ''sarah du är med på tv!'' sarah bah, what? haha och fattar ingenting.. inte jag heller därimot. Vi tittar bort mot 9a:s klassrum och ser värsta flocken av människor utanför haha, vet ni vad vi ser?! Jo våra gamla videoinlägg på youtube för länge sen.. största skärmen, typ en smartboard ni vet? Åh, alla såg och kolla! Jag menar det, sexor, sjuor, nior.. Gamla fula videoklipp! Sjävklart får jag lite damp och skriker över hela placet, hehe. Typsitk mig! ;) Kanske inte låter så pinsamt, men herregud det kan jag säga det var! Årets pinsammaste händelse.. Iaf, sen skulle sarah ha utvecklingssamtal så jag väntade utanför med alex som höll mig sällskap! Sen kom calle och sen höll vi tre sällskap påvägen hem! Hihi, nu är jag hemma hos sarah och vi ska käka något, skithungriga!♥


Kommentarer
Postat av: vet inte

haha xD

2009-11-23 @ 19:01:33
URL: http://ingenaning.blogg.se/
Postat av: vet inte

oops! fel blogg.

2009-12-03 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0