Bästa filmen jag sett i hela mitt liv!

Förlåt sötnosar för att jag verkligen inte har bloggat på hela dagen men på morgonen så funkade inte sarahs internet eller någonting så vi kunde inte blogga då, förlåt! Men nu funkar det som tur är och allting är som det ska!

Runt ett - två tiden så drog vi in till Stockholm Södra och kollade runt lite i affärer, gick in till största gina tricot! Ni måste gå dit, två våningar lika stora som en stor villa! Den tröjan jag ville ha fanns inte i min storlek så får åka vidare och kolla på någon annan gina tricot någon annan dag. Sen så gick vi runt lite till och på donken, inte bra! Till sist hämtade vi våra biljetter till 2012 som vi äntligen skulle se! Köpte popcorn osv sen satte oss på våra platser! WOW SÄGER JAG BARA! Filmen var helt underbar, den bästa jag någonsin sett! Så himla spännande men ändå sorlig.. Fick en kommentar om att den inte var bra men det lovar jag att den var! Se den!
Filmen slutade runt åtta och så tog vi tåget hem och träffade Alex på pendeln och sen när vi gick hem på hemvägen snackade vi med Ante i telefon, mysigt!
Blev några bilder från idag trotsallt, enjoy ♥


Julstämning inne på söder!


Biljetter!


Onyttigt...


Sarah syster innan vi skulle dra, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0