torsdag

hej raring!
Kan berätta lite om gårdagen dårå .. efter skolan drog jag kim melina & sarah till farsta och hämtade våra avlutningsklänningar .. sjukt fina faktiskt, sarah rosa & jag vit! efter ett tag så sa vi hejdå tilll melina, hon kunde inte följa med typ. så tog vi tåget in till stan och gick fort som satan in på gina .. haha men våra beiga byxor var slut, så .. nej inga byxor där inte . så blev en tröja istället, skit fin! aja, vi gick runt i lite affärer till sen orkade vi inte .. så stack till trånkan och solade .. 20 min. lite färg fick man i allafall!=) sen drog vi hem till kim, hämtade saker stack till trånkan igen, åt lite på pizzerian.. sen fick vi för oss en sjuk grej! alla tre ville sola igen, så vi gjorde det. inte bra! efter det var vi så trötta så gick hem till mig och tog det lugnt och käka godis :) kollade på tila tequila, så sov dom hos mig.

Nu gör vi ingenting, sitter och äter lite. Ska snart lägga in lite bilder! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0