sarah & jag har humor

Nu kom vi in igen, det har skrattats väldans mycket nu! det här hände när sarah och marilyn går på toa! saken är den att sarah gick på en toa och ja på en annan. sen så märker jag att det inte finns något papper på toaletten och sarah vägrar ge mig det ! hahahah, så kommer en tant och jag får damp!

konservation lyder:
jag- JAG SKA DÖDA DIG DIN ÅSNA! (till sarah)
sarah- va?
tanten- vad händer där inne? är hon inlåst?
sarah- nej hon behöver bara mer papper!
tanten- hm... (muttrar surt och går in på sin toalett)


visst är vi roliga? ;)
tanten trodde att jag skrek jag ska döda dig din åsna till henne, hur mer pinsamt får det bli? främmande toaletter med främmande tanter är ingenting för mig inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0