ny design

Det ser verkligen inte ut som min blogg .. eller hur? sarah sa oxå det haha. så ja jag fick en liten chock ! frågade ida om det var okej om jag kunde ha den , för att hon hade den förut . och jag självklart var det okej för henne ! =) känner mig lite som en härmapa , men kunde inte motstå för själv så tyckte jag den var ganska så fin ..
snart måste vi ut igen , jag vill göra en sak ! så ska jag säga till sarah att jag vill gunga , haha känner mig lite barnslig . men det är så varmt .. och då kan man känna vinden i håret . haha visst är jag rolig ibland !
sitter och tuggar på min klubba som är slut , jag börjar bli rastlös . nu går vi ut istället , skriver snart baby ! puss på dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0