ni kommer inte fatta någonting av mitt inlägg , men ändå haha !

Vi var bara ute en kortis, väldigt kort måste jag säga! vi orkade inte , plus att vi blev förföljda av en gammal tant , ojoj ! vill ni veta . jo vi är ju ute på landet , och då måste man gå på toan som är lite längre bort .. så vill vi gå på samma . eller ja en var upptagen märkte jag . så jag sprang in på sarahs favorit toa . haha då blev hon galen och mörda mig . och vi visste inte att det var en galen tant i toan brevid , märkte det sen . så vi började garva ihjäl oss ! sen när vi hör att hon öppnar sin dörr så springer vi in på den andra toan snabbt som ögat ! så gör lilla klantiga jag illa mig på foten och börjar skrika : AAAAAAAA! och sarah med .. hon trodde vi ''gjorde det där inne'' för när vi kom ut stirrade hon som en rå apa , och kollade på oss som att vi var sjuka i huvuet ! haha omg , sen följde hon efter oss så vi fick gömma oss (a) ni fattar säkert inte vad jag snackar om , men det gör jag ! nej nu börjar inlägget bli långt . så snart kommer lite mysiga bilder istället!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0