godmorgon

förlåt för att jag inte skrev någonting igår när vi kom hem , men orkade inte ladda in bilderna och så dog hennes internet -.- så kan berätta nu, först gick vi hem till gabriel och där var jesper tim hanna emma julia louisa & jag ! så kollade vi på american pie . haha så jävla kul .. i alla fall, var bara där ett tag. sen gick vi hem till lollo för att äta och så, pizza! onyttigt, men det var ändå längesen man åt det. efter det fixade vi oss lite och gick ut runt halv nio , så då gick vi till sjöängen, träffa några.. men ja det var inte så kul så haha vi gick vidare. så mötte vi gabriel jeppe och tim lite senare vid tio och snacka.. men dom behövde gå hem så aa . jag fick damputbrott oxå :o så ringde älskling och snacka lite.. då blev det bättre, men inte länge till. för han kunde inte träffa mig även fast klockan hade blivit halv elva på kvällen! ingen kunde träffas och vi hade inga jackor eller något, så kom hem vid elva tiden. då gjorde vi inte så mkt, vaknade för ett tag sen. och nu är louisa i duschen, ska snart duscha jag med. efter vi har ätit, sen senare på dagen vet jag inte vad som händer.
nu blev det här inlägget skit långt, så bilder kommer i nästa!
puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0