gillar & hatar



trångsund! Det är verkligen det bästa stället att bo på... i alla fall för mig, har bott där i hela mitt liv och skulle aldrig någonsin tänka mig att flytta någon annanstans!
 
rosa läppglans det är mycket finare med något på läpparna än ingenting alls.. enligt mig! det ger fin färg och passar till allt!

fanta om du inte får äta godis eller något, då är väl läsk ett ganska bra sätt att släcka törsten på? jag gillar cola oxå, jätte mkt! men fanta är nog det godaste som finns att dricka.. men samtidigt är det så onyttigt tyvär.


spindlar det finns inte något äckligare! myror .. maskar .. verkligen ingenting som är äckligare än spindlar. När jag var liten kunde jag börja gråta så fort jag såg en liten spindel i mitt rum. haha!

inget internet uschfyblä! men förstå mig inte som värsta datanörden nu, men det är verkligen tråkigt om sitt eget internet inte funkar. man kan bli så rastlös en kväll utan, då kan det vara skönt att bara sätta sig där i tysnaden med sin egna data på sitt rum..

dumma föräldrar visst föräldrar kan vara snälla ibland, men även dumma? och snåla? varför ska dom bestämma om oss hela tiden, det är inte deras liv, utan vårat! vi gör vad fan vi vill med våra liv...

Kommentarer
Postat av: sarah

håller med. blä föräldrar som håller en inne =)<3

2009-05-11 @ 18:32:38
URL: http://daims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0