fixad .. för ett tag sen

nu är jag fixad och klar .. men kanske för två timmar sen eller något .
jag har verkligen hittat världens finaste (a) ni kanske inte fattar vad jag menar men ja i alla fall, louisa tycker jag är helknäpp som sitter här och lyssnar på musik och pratar med ''pip'' .

Men ändå, vet inte vad vi ska göra idag. jag vill träffa min speciella person! tror nog att det förblir hemligt ett tag till. så ni får hålla ut! Snart kanske vi ska ut .. när vi vet vilka vi ska vara med & när vi orkar. det är ju torsdag idag och ledigt imorgon. då menas det .. ha kul =) eller hur? ofta vi tänker sitta inne resten av dagen, kanske sover här igen dessutom. vi får se. men hoppas det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0