detta får inte hända marilyn...

• jag skäms över mitt hår så mycket så jag kör en ''britney spears'' och rakar av allting...

• jag får för mig att sverige är ett dåligt land, jag börjar hata stockholm och bestämmer mig för att flytta långtlångt bort och aldrig träffa några igen, afrika kanske?

• jag solar solarium varje dag och får hudcancer vid 20 års ålder...

• jag råkar ut för en olycka, slår i huvudet i en hård sten, blir förlamad och det slutar med att jag får sitta i rullstol resten av mitt liv!

• jag får dåligast betyg i klassen och får jobba på mcdonalds, tjäna 10 000 i månaden och aldrig vara lycklig..

oh no! detta kommer inte ens på tanken, usch vilka mardrömmar!


Kommentarer
Postat av: sarah

är du säker gumman ?:)<3

2009-05-02 @ 18:51:52
URL: http://semesterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0