söndag .

Jag kom nyss hem från malin, har sovit där , skit mysigt var det ! danne j kom dit på kvällen , och vi kollade på film och lite sånt . myyyyyyyysigt värre :) jaja , kunde inte vara hos henne så länge idag eftersom att jag skulle hem till mami ,  hon ville träffa mig och lite sånt . så nu sitter jag här ensam hemma , mamma är och vimlar någonstans inne i stan , haha . och jag vettefan när hon kommer hem . men det jag tänkte säga var att snart kommer jag börja skriva i den här bloggen i sträck ! för papi ska åka bort i ungefär 3 veckor då ska jag bo hos mamma , och sen är mitt internet hos pappa fixat , borde det va . så det är väl bra ?
nu ska jag ta kort på dagens outfit , har tråkigt sådära .
skriver mer snart , puss !
tyvär har jag inga bilder från helgen , sorry .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0