sista .

nu ska jag hoppa in i duschen , sen vet jag inte om det kommer bli mer bloggande för idag . troligtvis inte , ska lägga mig ganska tidigt idag , är så sjukt trött ! men om jag inte skriver mer ikväll blir de imorgon eller någon annan dag . beror på om jag är hos mamma fram till torsdag typ , för på torsdag så ska jag åka till mamma och vara här i tre veckor som ni redan vet , då kommer det bli mycket bloggande hoppas jag både för mig & för er ! tänk vad mycket jag måste packa , kommer typ ta med halva huset hit från pappa , haha vi får se hur det blir . men ni får ha det så jätte bra .
puss och godnatt!

ps ; jag saknar din närhet baby , du är allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0