mysigt värre

Snart ska vi göra lunch och kolla på en till film! Efter det ska vi fixa oss och lite sånt. Hoppas jag orkar, men det gör jag nog. Jag har oxå övat på kemin, jag har ju omprov på det på tisdag :$ Inte så lyckat. Men jag börjar kunna vissa frågor utantill och det är pluspoäng, det är bara det att man måste kunna ett helt kapitel!? hur ska jag klara det. Det löser sig nog. Hoppas jag får godkänt!
Och juste, nu är det ju sommatid, det kanske jag sa redan, i tidigare inlägg. Men whatever! Nu ska vi laga mat, mammsen är inte hemma så vi har huset för oss själva ett tag.
pussar

Kommentarer
Postat av: Della

jobbigt med omprov ''/

Jag ska själv träna på tabellerna 4,6,7&8. -.-

t.o.m 4orna kan dom bättre än jag :O

2009-03-29 @ 15:02:44
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0