lugn kväll


vad har jag för ögonfärg egentligen?


Den här kvällen har jag bara chillat lite och tagit det lugnt. Tog nyss bort mitt smink och har smörjt in mitt ansikte med nivea kräm, mitt ansikte är så fruktansvärt torrt, det syns ibland! Inte kul alls.. aja, om jag smörjer in mig varje kväll blir det nog bra. Snart ska jag sova, för vaknade skit tidigt imorse så orkar bara inte vara vaken. Men innan det ska jag smsa lite och kolla igenom sista talet i matteboken som jag behöver öva på... om jag orkar dvs! Skriver mer imorgon någongång, när jag hinner.
godnatt på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: anomnym

men varför har du så mycket smink då?

2009-03-28 @ 11:41:13
Postat av: marilyn.

men varför är du anonym? -.-

2009-03-29 @ 10:13:45
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0