lite tråkiga saker .

[x] Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag pratat
[x] Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat
[x] Jag har gått in i en glasdörr/fönster
[  ] Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i förelse
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
[x] Jag har gått in i ett träd
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[  ] Jag försöker just sjunga dom
[x] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat
[ ] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte
[ ] Jag är/har varit blond
[ ] Folk har kallat dig senreagerad.
[ ] Jag har i misstag fått något att fatta eld.
[ ] Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa
[x] Jag har dräglat i sömnen.
[ /] Jag har somnat på en lektion.
[x] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker
[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[x] Det händer att folk går iväg från mig och himlat med ögonen
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[x] Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9
[ ] Jag har ätit ett kryp .
[x] Jag gör den listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare
[x] Jag har klätt på mig kläder på fel håll
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[x] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick.
[/] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "coolt"
[ ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[ ] Mina vänner svär inte.
[ ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.
[x] Jag har fallit av en stol
[ ] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ut takets mönster.
[x] Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen
[  ] Jag använder miniräknare för att räkna ut hur många poäng blond jag är nu.

HAR DU 20 POÄNG ELLER MER ÄR DU BLOND!
23! men hallå ? JAG ÄR SMART ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0