im back

nu är jag hos mamma , ska inte se min pappa på ungefär tre veckor . lite tråkigt faktiskt , men sånt är livet ! han ska ju åka bort .. till portugal . och jag kan inte följa med så långt tid pågrund av skolan , men i sommar ! då ska jag allt med , sarah oxå . guuuud vad mysigt det ska bli . aja , jag klarar mig . den här veckan har det faktiskt inte hänt så mkt , det har vart ganska så lugn faktikst . rätt skönt , jag har känt mig så fruktansvärt trött .
efter det här inlägget ska jag börja packa upp och vika mina kläder och lägga i garderoben och så , usch det är så himla mycket . hade typ inget här när jag kom , allt är ju hos min pappa ! det var väl det .. skriver mer sen hoppas jag .
nu ,lite tråkiga bilder (klicka på dom så blir dom större) ;


bild 1 : marilyn & malins skor
bild 2 : malin falk ♥
bild 3 : sarah & marilyn , bästavänner för livet !
bild 4 : min sko ?
bild 5 : jag
bild 6 : mitt puder som jag köpte .
bild 7 : sarah älskling
bild 8 : :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0