fredagen den 13 !

även om det är fredagen den 13 idag så har det inte hänt någon otur idag , faktiskt inte och jag är sjukt stolt ! haha . aja , utom att jag fick mitt busskort idag och pappa sa fel datum så det gällde inte försen söndag , men jag fick damp och vi bytte . så det gäller imorgon (a) är hemma hos sarah nu , ska sova här . MYYYYSIIIGT! det var länge sen det :) kommer inte sova hemma någon dag i helgen , imorgon ska jag sova hos malin oxå , kanske sarah är med . vi vet inte än . jaja ,nu håller sarah på att leta efter hennes kamera sladd . vet aldrig när hon hittar den . aja , här kommer bilder från igår , enjoy ;

malin solade med kläderna på ? ;D

HAHAHAHA MALIN OCH MARILYN !

ojsan , sådär kan man oxå göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0