en massa bilder !

I am homeeee, dagen idag var inte jobbig alls faktiskt . Vi åkte in till söder med klassen och gjorde den där photofigthen, jag var med sarah victor & kasper , louisa bytte , vet faktiskt inte varför menmen.. det var ändå helt okej (a) jobbade typ ingenting idag , för när vi kom tillbaka till skolan hade vi bara livskunskap och åt och så ... sen så slutade vi! nu är jag hemma och jag vet inte vad jag ska hitta på. Imorgon kommer iallfall sarah och vi ska på konserten eller vad det är ! Nu lite bilder från dagen ! puss .

jag .

vet inte vad jag gör , hah

vi åkte upp 11 våningar & fota

jeppe & anton

HAHAH våran normala grupp , sarah jag kasper victor

eye

i skolan

sarah & marilyn

jeppe & anton igen , vet inte vad dom gör .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0