Vad älskar jag? vad hatar jag?

Jag älskar att vara med mina bästakompisar, vet ni varför? Jo därför att när jag är med dom, då tänker jag inte på annat. På allt dåligt runt omkring osv. Då tänker jag bara på ''nu'' tiden, och då är jag med dom bästa i världen. Utan mina bästakompisar hade jag helt ärligt inte vart någonting, jag hade inte klarat mig! Om dom försvann ut ur mitt liv då vet jag inte vad jag skulle göra, två änglar! Ni vet vilka ni är, jag älskar er mest
Vad älskar ni att göra? Och vilka älskar ni mest av allt?



Jag hatar att känna mig ensam och inte ha någonting att göra. Att inte ha någonting att göra en sommardag, att inte ha någon att vara med. Det är verkligen det tråkigaste som finns! Aldrig att ens jag skulle sitta hemma en hel dag för mig själv och deppa. Om det inte regnade eller var storm ute, men även det. Då vill jag inte heller vara själv, då vill jag vara med någon och bara mysa och kolla på film! Alltid måste jag göra någonting, är det något fel på mig..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inget fel på dig -.-

2009-06-18 @ 11:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0