sommarlovet är här!

hej sötnos!=)
Nu har vi kommit hem till sarah, åt nyss och passar hennes urgulliga lillebrosa som är lite små arg för att vi inte vill leka med honom! Men man måste ju skriva i bloggen, jag, så snäll som jag är lagade mat med honom till mig och sarah, han ville inte ha. Medans sarah satt vid datan och latade sig. Men jag är ju bara för snäll..!

Skolavslutningen idag var den tråkigaste om jag ska vara ärlig.. Men det beror nog på regnet! Fan att det regna, fick stå inomhus och allting.. ville ha sol och allting så man kunde gå där med sin snygga klänning utan att frysa. Men nej så blev det inte, nu är det iaf sommarlov! Två månader utan skolan.. så skönt. Nu kan man gå runt överallt och känna sig bäst, och bara leva livet baby!

Lite bilder, bara för er.. inte så många men whatever, vet ändå att ni vill se! Bry er inte om hur jag ser ut på vissa bilder, jag är fin på alla ändå, hihi älskar mig själv!=)

Min mamma tyckte vi var så fåniga som kollade bort..!

Inte den allra bästa bilden.. whatever I dont care!

mums baby!

rulltårta med grädde fick man oxå, tjockis man är..

Suddig bild, men det var fult med folk överallt!

Kommentarer
Postat av: Mustafa kemal ataturk

Du har stil.

2009-06-10 @ 11:47:10
Postat av: Juicy

Fan vad tråkigt att dagen började med regn, ni som hade skolavslutning :/

2009-06-10 @ 11:48:16
URL: http://juicydoll.blogg.se/
Postat av: erica mattsson

fan va små boobies !

2009-06-10 @ 15:41:56
Postat av: marilyn

okej då vet vi att det är det du kollar på, haha :)

2009-06-10 @ 15:44:03
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: erica

det var inte jag som skrev det där :S skulle aldrig skriva så!

2009-06-10 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0