snälla låt mig va, jag orkar inte!

Hur kan en sån liten sak bli så jävla stor, jag har inte gjort något fel, eller vet iaf inte vad. dom flesta skyller på mig. Kallar mig idiot och hatar mig. Alltid om jag är med någon och gör något då är det helt plötsligt mitt fel. Det är alltid jag som gör fel och alla andra rätt. Ni tror att ni kan behandla mig hur som helst, men vafan kan ni bara lägga av! Alla som skriver dumma kommentarer försöker bara trycka ner mig och allt. Ska jag vara ärlig så känns de verkligen som att allt är mitt fel, känns som om jag inte får göra vad jag vill och allting. Det är mitt liv, och jag bestämmer vad jag får och inte får. Ni ska inte säga vem jag får vara med och inte vara med, jag får vara med vem fan jag vill och göra vad jag vill! Vad ni än säger. Om ni säger, ''du får aldrig prata med den personen igen'' tror ni att jag följer era ord då eller, om ni tror det så har ni absolut fel. Jag gör ingenting som ni säger, jag gör precis som jag vill.
Fortsätt tryck ner mig och forstätt göra så att jag mår dåligt, det blir ändå inte bättre. Ni som håller på, snälla jag ber er. Låt mig bara vara, jag behöver inte er i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: mayra

om du nt bryr vrf taru åt dig?

2009-06-13 @ 18:55:53
Postat av: Anonym

Stakarn ! Tycker synd om diig, ;(

2009-06-13 @ 19:17:28
Postat av: Ida

Nu överdriver du marilyn , Jag har all rätt i världen att vara besviken på dig , och den du blivit !

Jag har alltid varit sjukt snäll emot dig när jag egentligen känner mig sviken av dig inom mig . hur många gånger har inte jag sagt att du förlorade på att sitta och leta upp vänner på pa , att ta folk du kännt i en dag före dom som du kännt i år ? Jag ville ditt bästa hur länge som helst . och du visste det , Men nu orkar jag bara inte bry mig längre .. Det är inte bara jag som tycker så ? har du inte förstått det . du får faktiskt stå för det du sagt och gjort. Det är du själv på egen hand som skapat det här , visst det är skit bra att du får nya vänner ! men du skaffar dom på fel sätt ,och dom förstör dig . Du är inte den där snälla lila tjejen du en gång var .. Jag var en gång din allra bästavän kommer du ihåg ? nu kallar du alla för din allra bästavän . Du tappade min respekt för månader sen , och det vet du ! så innan ni kommer och säger att jag är dum emot henne . nej nej nej , jag funnits där för dig när du behövt mig and you know it ! Men vem av dem som kännt dig i år kan neka till att det du gjort är lite fucked up ? Du har rätt i att det är ditt liv och att du gör vad du vill med det . Men just nu .. så förlorar du bara på det du gör ! tänk på vems respekt du förlorar och vems du vinner . på att leka något du är bakom skärmen ?

Du säger att du står för den du är , Men är det här verkligen du ? då har jag aldrig känt dig marilyn .



Nu har jag sagt mitt och låter dig från och med här vara !

2009-06-13 @ 19:27:54
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: marilyn

det är rätt, jag bryr mig inte. Men det börjar kännas lite jobbigt när ALLA är emot mig.. men ni får säga vad ni vill :/

2009-06-13 @ 21:11:43
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0