självförtroende

Det är något varenda person måste ha!
Eller det är i alla fall bra att ha det , tycker jag! Förut innan jag startade bloggen så hade jag skit dåligt självförtroende, samma sak i början av bloggen. När jag skrev att jag var olycklig och ville bort och allting! Men nu! Aldrig att jag vill bort från denna värld, och aldrig att jag hatar mig själv, eller hatar allt! Jag älskar mig själv, och älskar mitt liv!=)
as u know... Just nu finns det ingenting jag vill ändra på. Allt är så perfekt... Och nu, jag har verkligen bra självförtroende. I dom flesta stunderna iallafall. Självklart kan jag ha mina dåliga dagar precis som alla andra, det händer ju ibland. Men ändå, självförtroendet! Det är så jävla viktigt för mig! Tråkigt med massa personer som inte tror på sig själva alls!

Våga vara dig själv, alla andra är redan upptagna!
fuck you bitches! Im the best!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne,, men du har så fina bilder :)

2009-06-10 @ 14:45:31
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0